| Saved By The Bell |
| Gepost
door : Betty
Op: 27/07/2006 16:46 |
Dit topic kon ik nog niet vinden Een topic over gewoon saved by the bell in het algemeen Waar je over saved by the bell in het algemeen kunt praten |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |
| |
| Gepost door:
Kimberly Schoep Op: 27/07/2006 19:56 |
|
Dat weet ik wel zeker!! Het is ook super stom dat ze in Nederland geen dvd's van Saved By The Bell verkopen, daar zouden winkels ook veel winst mee kunnen maken! |
|
| Gepost door:
Betty Op: 27/07/2006 20:00 |
|
Jah wel jammer dat ze nog geen dvd's verkopen hier!!!
|
|
| Gepost door:
Kimberly Schoep Op: 27/07/2006 20:03 |
|
Dat zie ik ook nog niet gebeuren hoor Maar heb je geen zin om in andere topics te posten?
|
|
| Gepost door:
Kimberly Schoep Op: 27/07/2006 21:06 |
|
| Aan de andere kant is het misschien maar beter dat het van tv af is. Geloof me of niet, bij Mark-Paul heb ik als eerste echte verliefde gevoelens gehad; vlinders in m'n buik, snellere hartkloppingen... Het was dan ook afzien voor mij toen het niet meer op tv kwam, ik was er kapot van! Nou vervagen de gedachten en herinneringen aan het programma en dat is misschien maar beter ook... |
|
| Gepost door:
Betty Op: 27/07/2006 21:14 |
|
Dat is waar!! Maar zoals je eerst aan mark-paul dacht komt huis niet zomaar terug en nu kijk je ook filmpjes op het internet dat is bijna hetzelfde al vind ik het op tv leuker!!!
|
|
| Gepost door:
Kimberly Schoep Op: 27/07/2006 21:34 |
|
| Het is nu al voor een deel terug, dat is het probleem ook. Alhoewel die filmpjes maar heel klein zijn, krijg ik diezelfde gevoelens al als ik hem nog maar zie. Ik ben er nu wel achter dat ik weet wanneer ik gevoelens heb voor iemand en dat ik weet dat die gevoelens niet echt fijn zijn. Ik genoot er niet echt van, het is heel vervelend als je hart er bij wijze van spreken bijna uitspringt. Daarom vind ik het ook een heel klein beetje goed dat het van tv af is. Ik was niet meer te houden, kon alleen nog maar over Mark-Paul praten En van hem dromen...
|
|
| Gepost door:
Betty Op: 30/07/2006 17:17 |
|
ik heb nu ook llast van die gevoelens... hij blijft knap.. en saved by the belll blijft leuk!!!
|
|
| Gepost door:
Kimberly Op: 30/07/2006 17:23 |
|
Saved By The Bell blijft zeker leuk! Als ik die quotes terug lees, komen er weer allemaal leuke herinneringen boven en die filmpjes en liedjes vervelen ook nooit
|
|
| Gepost door:
Kimberly Op: 30/07/2006 19:17 |
|
Hier 3 screens![]() ![]() * * * ![]() Good Morning Miss Bliss * * * |
|
| Gepost door:
Elvi Op: 30/07/2006 21:56 |
|
Ik vond alleen de vaste hoofdrolspelers leuk zeg maar... Later kwam er nog n miep bij in een leren jasje enzo.. Dat vond ik wel minder. COllege Years ook
|
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |