| Saved By The Bell |
| Gepost
door : Betty
Op: 27/07/2006 16:46 |
Dit topic kon ik nog niet vinden Een topic over gewoon saved by the bell in het algemeen Waar je over saved by the bell in het algemeen kunt praten |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |
| |
| Gepost door:
Kimberly Schoep Op: 27/07/2006 16:55 |
|
Die had ik ook inderdaad nog niet aangemaakt, wist niet goed wat ik erin zou moeten zetten Maar als er hier een paar mensen reageren, komt alles wel goed op gang Ik heb echt genoten van Saved By The Bell! Maar wel altijd gebaald dat het al zo oud was, weet eigenlijk niet eens waarom. Ik keek elke aflevering en kon er echt geen missen! Ik had er alles voor over om het te kunnen zien! Een die-hard fan!
|
|
| Gepost door:
Betty Op: 27/07/2006 16:57 |
|
Ik was ook super verslaafd aan saved by the bell!!! vooral aan zack natuurlijk!!! Ik vind nu wel jammer dat het niet meer op tv komt!! Daarom heb ik natuurlijk ook een bericht gezet in het actie topic!!! Ik hoop echt dat die actie gaat werken!! Saved by the bell was te gek!!!!
|
|
| Gepost door:
Kimberly Schoep Op: 27/07/2006 17:01 |
|
Ik hoop (natuurlijk) ook dat die actie gaat werken! Maar degene die zo'n berichtje in het GB zette over dat je beter berichten kon sturen naar The Box ofzo omdat die zulke series uitzend had weldegelijk gelijk. De kans is klein dat Nickelodeon SBTB weer gaat uitzenden omdat ze op Zoop na alleen maar tekenfilms hebben. Daarom kan ik alle berichten voor de actie beter iets aanpassen en naar The Box sturen. Dan hebben we wel een grote kans dat het op tv komt denk ik
|
|
| Gepost door:
Betty Op: 27/07/2006 17:07 |
|
Jah ik denk dat ook beter werkt naar the box sturen Die zenden ook sabrina uit ook al best wel oud en nog veel meer oude televisie programma's Maar binnenkort zend nickelodeon echt allee nog maar tekenfilmpjes uit Watn Zoop gaat ook naar een andere zender...
|
|
| Gepost door:
Kimberly Schoep Op: 27/07/2006 17:11 |
|
| Ja, echt stom dat ze dat doen. De meiden van tussen de 10 en 20 hebben gewoon bijna geen zenders meer met tv programma's van hun leeftijd. Dan kunnen ze bij wijze van spreken kiezen tussen Spongebob en The Bold And The Beautiful. Nou, als je het mij vraagt hoef ik dat absoluut niet te zien hoor! Alleen MTV of The Box zend dan nog wel eens programma's uit voor die doelgroep. Maar ook vaak muziek en er zijn ook mensen die niet van die muziek houden... Dus die hebben dan gewoon niks meer. Echt belachelijk vind ik het... |
|
| Gepost door:
Betty Op: 27/07/2006 19:41 |
|
ik vind het ook vet stom hoor echt helemaal niks meer van onze leeftijd Dus laat saved by the bell weer terug komen!!!!!!!!!!!!
|
|
| Gepost door:
Kimberly Schoep Op: 27/07/2006 19:46 |
|
| Ik heb er super veel voor over om Saved By The Bell weer op tv te laten kunnen komen! Wat zal ik dan blij zijn zeg! Ik zocht al heel lang naar filmpjes, maar die kon ik nooit vinden. Ik ben ongelooflijk blij dat ik er nu wel een stuk of 30 heb gevonden! Ik heb al die filmpjes al wel minstens 10 keer afgespeeld... |
|
| Gepost door:
Betty Op: 27/07/2006 19:49 |
|
Saved by the bell is gewoon altijd zo super leuk!!! en als het weer op tv komt kijken er vast heel veel naar!!!!
|
|
| Gepost door:
Kimberly Schoep Op: 27/07/2006 19:53 |
|
| Ja, inderdaad! Er zullen echt heel veel kijkers zijn! The Box heeft toch iets van 'The Box Afterschool'? Daarop komen o.a Sabrina en South Park. Daar zou Saved By The Bell prima tussenpassen. | |
| Gepost door:
Betty Op: 27/07/2006 19:55 |
|
jah inderdaad!! Als je genoeg berichten hebt kun je altijd naar nickelodeon sturen Maar misschien is naar The Box sturen nog wel slimmer!!!
|
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |