| [ACTIE] SBTB terug op tv?! |
| Gepost
door : Kimberly Schoep
Op: 20/07/2006 13:14 |
|
Wil jij Saved By The Bell ook terug op tv? Laat dan hier een berichtje achter! Als ik genoeg berichten heb, stuur ik ze op naar Nickelodeon. Regels: * Je mag niets verplichten en/of dwingen! * Hou je bericht netjes! * Praat niet in msn taal of breezertaal! * Zet altijd in je berichtje 'Ik WIL Saved By The Bell weer op tv omdat...', zeg nooit 'Saved By The Bell MOET weer op tv omdat...'! Ik hoop op heel veel reacties! |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3] |
| |
| Gepost door:
remco Op: 10/08/2006 14:57 |
|
| ik hoop heel graag dat saved by the bell weer terug komt optv het was gewoon 1 van de leukste series en het zou zonde zijn als we er niet mee naar kunnen kijken. | |
| Gepost door:
iemand Op: 12/08/2006 20:10 |
|
| Hallo, Ik zou heel graag willen dat Saved By the Bell weer op tv komt. Maar dan wel de eerste series (met zack, slater, screech, kelly, jessie en lisa). Dat zijn de allerleukste. Ik keek altijd naar de serie op nickelodeon samen met me vader. Hij keek het vroeger altijd. Dus hiermee wil ik zeggen dat jongere maar ook oudere kijken naar SBTB. -xx- |
|
| Gepost door:
Renee Op: 02/09/2006 16:07 |
|
| Beste nickelodeon Ik hoop dat Saved by the bell (de gewonen en The College Year,want The new Clas vond ik persoonlijk neit zo leuk) terug mag komen op tv, het was gewoon een heel leuk pogamma. Hoe vaak je het ook keek het bleef leuk. Veel kinder willen dat het terug komt, dus dat is dus ook goed voor de kijkcijfers. mvg, Renee |
|
| Gepost door:
luke Op: 05/09/2006 16:28 |
|
| Ik zou saved by the bell heel graag terug zien op tv, sinds het van de buis is gehaald kijk ik nauwelijks meer naar nickelodeon, ik vind het echt een geweldige serie. | |
| Gepost door:
LaFee Op: 06/09/2006 19:41 |
|
| Ik wil SBTB graag terug op tv omdat het altijd mijn lievelingsserie was(en nog steeds), en omdat het gewoon een super leuke en grappige jongerenserie is! | |
| Gepost door:
marije Op: 08/09/2006 21:02 |
|
| tuurlijk moet saved by the bell terug komen ik ben het met je eens dikke kus marije |
|
| Gepost door:
EA Op: 17/09/2006 12:43 |
|
SBTB MOET TERUG! IK ZOU ER ZOOO BLIJ MEE ZIJN
|
|
| Gepost door:
Danielle Op: 17/10/2006 15:30 |
|
| Hallo Nickelodeon, Ik wil graag dat Saved By The Bell weer op tv komt omdat het echt een super leuk highschool programma is met hele herkenbare problemen en verhalen. Ik keek er altijd (samen met mijn ouders, die vonden het ook vet leuk) met plezier na. Het is echt heel erg jammer dat we nu die knappe Zack , die grappige Screech, die gespierde AC Slater, die lieve en populaire Kelly, die slimme Jessie en shop-aholic Lisa moeten missen op tv. Ik zou het echt heel erg leuk vinden als het weer op tv komt. Groetjes Danielle |
|
| Gepost door:
FAN Op: 28/10/2006 17:12 |
|
| Saved by the bell moet inderdaad weer terug op tv komen! Zo gaan er ook meer oudere kinderen kijken naar Nickelodeon en dat is goed voor de kijkcijfers! Het is een zeer toffe en coole serie en ik vond het zoooo jammer toen de serie niet meer op tv kwam! | |
| Gepost door:
Ivana Op: 29/10/2006 09:49 |
|
| Hi! Kan Saved By The Bell asltublieft weer terug komen? Het is echt een geweldige serie! Please, please, please, please, pleaseee Alvast bedankt! ![]() Xoxo, Ivana. |
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3] |