Saved By The Bell

[ACTIE] SBTB terug op tv?!
Gepost door : Kimberly Schoep
Op: 20/07/2006 13:14
Wil jij Saved By The Bell ook terug op tv? Laat dan hier een berichtje achter!

Als ik genoeg berichten heb, stuur ik ze op naar Nickelodeon.

Regels:
* Je mag niets verplichten en/of dwingen!
* Hou je bericht netjes!
* Praat niet in msn taal of breezertaal!
* Zet altijd in je berichtje 'Ik WIL Saved By The Bell weer op tv omdat...', zeg nooit 'Saved By The Bell MOET weer op tv omdat...'!

Ik hoop op heel veel reacties!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3]

Gepost door: yori
Op: 23/07/2006 19:50
ik wil saved by the bell heel graag weeer op tv hebben omdat er helemaal niks meer op tv is en ik me dan altijd doot verveel dus nickeloden zet het als je blieft weer op de tv als jullie dat doen ben ik en akl mijn vrienden jullie heel er dankbaar

Gepost door: Kimberly Schoep
Op: 26/07/2006 17:19
**

Het is geen ramp als je spelfouten maakt. Die zal ik voordat ik de berichten verstuur, eruit halen.

**

Gepost door: Natalie
Op: 28/07/2006 12:45
Heej..

Ik zou het ook leuk vinden als save by the bell weer op tv zou komen,, het is een super leuk progamma.. steeds meer progamma's gaan weg en komen alleen maar meer tekenfilms en dat wordt saai.. het is wel leuk voor de kleintjes, maar het zou tof wezen als SBTB er weer op zou komen ...Want heel veel mensen zouden het er weer terug op willen.. ik kijk nu ook amper meer naar nickelodeon alleen omdat er zoveeel tekenfilms zijn en dat verveeld bij mij best wel.. Laar Save by the bell er weer op komen AUB !!

Groeten natalie...

Gepost door: Edmee
Op: 29/07/2006 22:27
ik wil saved by the bell ook graag terug op tv want ik keek altijd het was een super leuk tv programma en er komen steeds meer tekenfilms op nickelodeon dus mag saved by the bell AUB terug op tv!!! Alvast bedankt

Gepost door: Marjolijn
Op: 31/07/2006 11:48
saved by the bell heb ik altijd superleuk gevonden en ik zou er zeker weer naar kijken als het terug op tv komt! dus laat het weer op tv komen!

Gepost door: willeke
Op: 03/08/2006 10:02
Ik wil dat SBTB op tv blijft want toen het op tv was keek ik er altijd naar en ze spelen heel erg goed Dus ik vind het erg jammer als het van de tv gaat [/b]

Gepost door: Loesje
Op: 03/08/2006 14:53
Hallo Nickelodeon..

Ik vind Saved by the bell een superleuk programma en heel veel andere kinderen denk ik ook!
Willen jullie het alsjeblieft weer terug laten komen?
Ik keek het vroerger altijd en toen het wegging kon ik wel janken..
het is gewoon zo'n leuk programma!!
Dus alsjeblieft Nickelodeon, laat Saved by the bell weer op tv komen!!

Gepost door: Naomi
Op: 04/08/2006 15:20
Ik zou t heel erg leuk vinden als Saved By The Bell weer terug kwam op tv..
Het liefst de oudste afleveringen,, die zijn het leukst!
Vooral Zack Morris vond ik super grappig!
Toen het nog op tv was keek ik het elke avond en heb er ook een aantal opgenomen..
Als ik toen had geweten dat het nu niet meer op tv kwam, had ik 10tallen video's ermee opgenomen!

Ook als ik nog huiswerk had ging ik ook alsnog kijken! Het was echt mijn favoriete programma!
Hopelijk komt Saved By The Bell weer op tv.. (ook al is het in de middag, maakt mij niet uit als het maar terugkomt!)
Alvast bedankt!
Groetjes Naomi

Gepost door: Betty
Op: 05/08/2006 20:08
je actie loopt goed kimberly (sorry dat ik het misschien hier postte maar ik wist niet waar ik het anders moet posten) Ik hoop echt dat deze actie gaat werken!!

Gepost door: Kimberly
Op: 05/08/2006 21:17
Tuurlijk mag je zo'n berichtje hier posten Ik vind ook dat de actie goed loopt, ben er blij mee

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3]
Out of range value for column 'id_b' at row 1